X

اخبار استارت آپ ها | خبرهای استارت آپی | Startups News

اخبار استارت آپ ها
ریاست اتحادیه خشک شویی: در سمینار رایگان رقابت های استارت آپی خشک شویی آنلاین شرکت کنید.

ریاست اتحادیه خشک شویی: در سمینار رایگان رقابت های استارت آپی خشک شویی آنلاین شرکت کنید.

ابوالفضل رجب زاده ریاست اتحادیه خشک شویی در مصاحبه با ایلنا گفت: سعی داریم تا با ایجاد فضایی تعاملی از خشک شویی های با عنوان مناسب دلیوری آنلاین، حمایت کنیم.

ریاست اتحادیه خشک شویی:

در سمینار رایگان رقابت های استارت آپی خشک شویی آنلاین شرکت کنید.

ابوالفضل رجب زاده ریاست اتحادیه خشک شویی در مصاحبه با ایلنا گفت: سعی داریم تا با ایجاد فضایی تعاملی از خشک شویی های با عنوان مناسب دلیوری آنلاین، حمایت کنیم. ایشان افزودند چنانچه یک خشک شویی آنلاین واحد صنفی تعریف شده ای داشته باشد، بدون هیچگونه مشکلی می تواند از حمایت اتحادیه در جهت توسعه کسب و کار خودش استفاده کند. رجب زاده افزود: بهتر است تا خشک شویی های آنلاین در مسیر دلیوری و حمل و نقل آنلاین فعالیت کنند و فرآیند شستشو و خشک شویی را به اعضای صنف بسپارند. وی افزود: سعی داریم تا با پیشرفت تکنولوژی و ظهور این استارت آپ ها، منافع خشک شویی ها را نیز حفظ کنیم و چنانچه یک استارت آپ بتواند سفارش های خود را به واحد های مجاز خشک شویی بسپارد، دغدغه اصلی ما در بیکار شدن واحدهای صنفی برطرف می شود.

دکتر محمدرضا مجمع در مصاحبه با ایلنا گفت: رقابت های استارت آپی سمیناری است موفق در حوزه معرفی کسب و کارهای نوپا که تا به امروز 5 سری از آن برگزار شده است و امیدواریم تا با حمایت دانشگاه شمسی پور و دانشگاه فنی حرفه ای این سمینارهای معرفی استارت آپی کماکان ادامه یابد و بتوانیم در طول 2 سال 42 حوزه استارت آپی را بررسی و معرفی کنیم. ایشان از همه علاقه مندان به کسب و کار دعوت کردند تا با ثبت نام از طریق مراجعه به https://evand.com/events/5666  کاملا رایگان در جدیدترین  رویداد از این رقابت های استارت آپی جذاب شرکت کنند. ایشان افزودند این سمینار چهارشنبه 27 تیر  ساعت 16 الی 20در دانشگاه شمسی پور برگزار می گردد ولی رقابت های استارت آپی فقط یک سمینار نبوده و در ماه های آینده نیز در حوزه های جدید با سمینارهای جدید با علاقه مندان به کسب و کارهای نوپا در ارتباط خواهیم بود. مجمع افزود: در انتهای سمینار عکس دست جمعی از ماشین های همه این خشک شویی آنلاین برای معرفی خدماتشان گرفته می شود.

رجب زاده رییس اتحادیه خشک شویی در مصاحبه با ایلنا گفت: اینکه ما رابط بین خشک شویی ها و استارت آپ ها باشیم، فرآیند پیچیده ای است که نیاز به مطالعات بیشتری دارد، تا نارضایتی در صنف ایجاد نشود. ایشان افزودند: هر فردی وقتی تخصص داشته باشد، می تواند ایرادات کار را بگویید. وی افزود: تخصص من خشک شویی است و تخصص دوستان در استارت آپ ها مدیریت حمل و نقل، و می بایست به زودی با یک تعامل مناسب فضای کسب و کار را در این حوزه مناسب تر کنیم.

حسام بصیری مدیرعامل واش لین در مصاحبه با ایلنا گفت: سفارش خشکشویی به ساده‌ترین شکل ممکن و از روش‌های مختلف منطبق با ویژگی و نیاز کاربران امکان پذیر گردیده است. افراد می‌توانند از طریق وب سایت یا اپلیکیشن موبایل خشکشویی آنلاین واش لین سفارش دهند. کاربر در زمان سفارش کافی است که آدرس و زمان دریافت و تحویل البسه را تعیین نماید. بقیه کارها توسط تیم خشکشویی‌آنلاین واش لین صورت می‌گیرد. این روش سفارش دهی ، سبب سهولت مشتریان گردیده و سادگی و سرعت بالاتری دارد. خشکشویی آنلاین واش‌لین سرویس رایگان دریافت و تحویل درب منازل همشهریان عزیز ارائه می‌نماید که با حذف مراجعه افراد به خشکشویی‌ها ، ضمن صرفه‌جویی در وقت و هزینه ، ارزش قابل توجهی برای مشتریان خلق گردیده است.

سمینار رایگان رقابت های استارت آپی خشک شویی آنلاین 

میلاد پیرزاده مدیر عامل خشک شویی آنلاین حباب در مصاحبه با ایلنا گفت: خشکشویی و اتو پرس آنلاین حباب خشکشویی به صورت آنلاین می باشد که از طریق سایت و اپلیکشین تخصصی و ساده خود میتواند نیازهای مربوط به شستشو و اتوی لباس را رفع کند وهمچنین در مصرف آب و برق و4 در وقت و هزینه صرفه جویی میشود .

محمد رهی بنیانگذار و مدیر عامل خشک شویی آنلاین زودشور در مصاحبه با ایلنا گفت: زودشور، اپلیکیشن و سامانه هوشمند درخواست خدمات خشکشویی یا خشکشویی آنلاین است. کاری که ما در زودشور انجام میدهیم ایجاد یک شیوه کاملا جدید برای مدیریت لباسها و برای شستشو و خشکشویی است ،چیزی که سالهاست درسبک زندگی مردم تغییر نکرده است. هدف اصلی ما این است که مشتری را از شستن و اتو کردن لباسها خلاص کنیم و با این کار ارزشی خلق کنیم. خشکشویی یک صنعت است که هنوز توسط دیجیتال لمس نشده و آماده رونق و نوآوری است، ما افتخار میکنیم که برای اولین بار این تکنولوژی و نوآوری را به این صنعت آورده ایم.

کاربر میتواند از طریق اپلیکیشن یا وب سایت خدمات مربوط به خشکشویی لباسهایش را مشاهده و قسمت خدمات را ببیندوبعد انتخاب کند به این صورت که :

1-تعداد لباسها را مشخص کند

2-آدرس و لوکیشن  و مشخصات خود را وارد کرده

3-زمان دریافت و زمان تحویل را مشخص نموده

 4- پرداخت (آنلاین،اعتبار یا پرداخت در محل ) را انجام میدهد.

تیم زود شور بعد از ثبت سفارش و هماهنگی های لازم در زمانی که مشخص کردید به مکان شما میان و با کیف های مخصوص ما برای خشک شویی یا اتوبخار که جدا هستند (کیف های مخصوص شستشو با کیف های اتو باید جدا باشد چون نباید لباسهایی که تمیز نیستند با لباسهایی که تمیزند در یک جا باشند )لباسهایتان را تحویل میگیرند و 24 تا 48 ساعت بعد با هماهنگی های لازم تحویل شما میدهند.

سمینار رایگان رقابت های استارت آپی خشک شویی آنلاین 

مجید یساری مدیر عامل پاکلین در مصاحبه با ایلنا گفت: امروزه هر چقدر هم که برنامه ریزی داشته باشیم، برای انجام بعضی از کارهای روزمره وقت کافی نداریم. اینجاست که سرویس های آنلاین به کمک ما می آیند. خشکشویی آنلاین پاکلین شرکت ارائه کننده خدمات خشکشویی آنلاین است که همشهریان عزیز تهرانی  میتوانند از هر نقطه ای و در هر ساعتی از شبانه روز درخواست خدمات خشکشویی خود را به صورت آنلاین ثبت و در سریع ترین زمان از این خدمات استفاده کنند.

سمینار رایگان رقابت های استارت آپی خشک شویی آنلاین

مهدی عطاران مدیر عامل لاندر اَپ در مصاحبه با ایلنا گفت:  لاندر اَپ راه کاری مدرن و منحصر به فرد برای پاکیزگی با لاندراَپ دارد. لاندر اَپ یک اپلیکیشن ، یک سایت و کلا یک سامانه برای دسترسی آسان و سریع شما به خدمات خشکشویی و سفید شویی می باشد ما از جدید ترین و برترین دستگاههای روز دنیا برای سرویس دهی به شما بهره می گیریم تا شما در کنار ما آرامش خاطر داشته باشید. ما در لاندراپ مجموعه ای متعهد متخصص را برای سرویس دهی گردآوری کرده یم و از مواد درجه یک و عالی برای شستشو استفاده می کنیم و کلیه سفارشات شما را بیمه می کنیم .

وحید هاشمی مدیرعامل خشک شویی آنلاین ببر و بشور در مصاحبه با ایلنا گفت: به عنوان یک فعال در حوزه دات کام، از تمامی مدیران و مسئولین تقاضا داریم تا در شرایط فعلی و با توجه به موفقیت این شرکت ها و موسسات آنلاین در حوزه خشک شویی، هماهنگی ها و همکاری های لازم با آنها صورت بگیرد تا علاوه بر ایجاد شغل، محلی مناسب برای شکل گیری ایده های نو ایجاد شود. ایشان افزودند: امیدواریم تا با انجام حمایت های لازم همه جوانان بلند پرواز به اهداف شان برسند.

 

وحید خلیلی مدیرعامل واش ماش در مصاحبه با ایلنا گفت: واش ماشی‌ها در روز و ساعتی که شما مشخص کرده اید به درب منزل و یا محل کار شما می آیند و کیسه مخصوص واش ماش حاوی البسه و سایر را از شما دریافت می کنند. خشکشویی و اتوشویی آنلاین واش ماش اولین و معتبرترین خشکشویی آنلاین با تضمین حفظ سلامت و کیفیت البسه و با بالاترین کیفیت روز اروپایی در تهران فعالیت می نماید. خدمات خشکشویی آنلاین واش ماش٫ با هدف کمک به مشکلات مختلف از لحاظ زمان و آلودگی محیطی به شهروندان تهران تاسیس گردیده است. ما در تیم خشکشویی آنلاین واش ماش سعی داریم با درنظر گرفتن اهداف فوق و در کنار همراهی همه دوستاران طبیعت٫ به تعالی و کمال در امر خدمت رسانی رسیده و خشکشویی را به سبک امروزی تر ارائه نماییم.

سمینار رایگان رقابت های استارت آپی خشک شویی آنلاین

نسیم پرواز مدیرعامل تمیزشو در مصاحبه با ایلنا گفت: تمیزشو اپلیکیشن جامع درخواست خشکشویی و قالیشویی در نزدیکترین محل به مشتری می باشد. ایشان افزودند: ما با خود صاحبان اصناف خشک شویی کار می کنیم و در کارگاه شخصی نیستیم از این جهت در راستای فعالیت های حمل و نقل آنلاین در حوزه خشک شویی تمرکز کرده ایم. ایشان افزودند: خشک شویی ها و قالی شویی ها می توانند در مجموعه ما عضو شده و ما واسط کار هستیم.

 

رقابت های استارت آپی برگزار شده

رقابت های استارت آپی حوزه آزمایش پزشکی آنلاین

رقابت های استارت آپی حوزه بیمه آنلاین

رقابت های استارت آپی حوزه تاکسی آنلاین

رقابت های استارت آپی حوزه معماری و دکوراسیون داخلی

رقابت های استارت آپی حوزه مشاورین املاک آنلاین

 

 

رقابت های استارت آپی 27 تیر ماه 97

رقابت های استارت آپی حوزه خشک شویی آنلاین

 

 

رقابت های استارت آپی آینده

رقابت های استارت آپی حوزه سفارش آنلاین غذا

رقابت های استارت آپی حوزه تخفیفات اینترنتی آنلاین (نت برگ،تخفیفان و...)

رقابت های استارت آپی حوزه (کارواش، نصب تایر، تعمیرات، بنزین و...)

رقابت های استارت آپی حوزه فروش دیجیتال کالا

رقابت های استارت آپی حوزه گردشگری و رزرو آنلاین هتل

رقابت های استارت آپی حوزه خدمات منزل آنلاین (تعمیرات، باغبانی و غیره)

رقابت های استارت آپی حوزه سوپرمارکت آنلاین

رقابت های استارت آپی حوزه مدیریت و فروش بلیت

رقابت های استارت آپی حوزه پیک موتوری آنلاین

رقابت های استارت آپی حوزه ویزیت آنلاین، نوبت دهی آنلاین و مدیریت خدمات پزشکی

رقابت های استارت آپی حوزه کتاب صوتی آنلاین

رقابت های استارت آپی حوزه نان و شیرینی

رقابت های استارت آپی حوزه صنایع غذایی(آموزش، تولید و ...)

رقابت های استارت آپی حوزه خدمات پرداخت آنلاین (آپ،780،733، #1* ، پات)

رقابت های استارت آپی حوزه فیلم، اشتراک ویدئو و پخش زنده

رقابت های استارت آپی حوزه برون سپاری، تقسیم کار بصورت پروژه ای و دورکاری

رقابت های استارت آپی حوزه سایت ساز ، فروشگاه و اپلیکیشن آماده

رقابت های استارت آپی حوزه خدمات عمرانی

رقابت های استارت آپی حوزه ساخت انیمیشن و موشن گرافیک

رقابت های استارت آپی حوزه خدمات دانشگاهی و علمی (ترجمه، کپی و...)

رقابت های استارت آپی حوزه فروش محصولات خانگی

رقابت های استارت آپی حوزه شبکه های اجتماعی

رقابت های استارت آپی حوزه راهکارهای جذب و مدیریت مشتری

رقابت های استارت آپی حوزه حمل و نقل برون شهری و خدمات ارسال بار

رقابت های استارت آپی حوزه تولید محتوا

رقابت های استارت آپی حوزه اطلاع رسانی رویدادهای کشور

رقابت های استارت آپی حوزه تبلیغات مدرن

رقابت های استارت آپی حوزه محاسبات آنلاین (ایران جیب و ...)

رقابت های استارت آپی حوزه آگهی های نیازمندی آنلاین

رقابت های استارت آپی حوزه نمایشگاه خودرو آنلاین

مطلب قبلی رایگان به سمینار رقابت های استارت آپی املاک بروید
مطلب بعدی مقایسه خشکشویی های آنلاین تهران در سمینار رقابت های استارت آپی
Print
4532 رتبه بندی این مطلب:
4/6

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

فهرست استارت آپ ها

انتخابگر پوسته